Встигни закупитись на чорну п'ятницю зі знижками до -20% лише до 30.11!!!heart

Гарантія та повернення

Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.

З якого моменту починається гарантія?

  • з моменту передачі товару споживачеві;
  • при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.

Обслуговування по гарантії включає в себе:

  • усунення недоліків товару;
  • обмін на аналогічний товар без доплати;
  • повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.

Правила обміну та повернення товару:

На всі товари, придбані в мережі магазинів "nett.com.ua", поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозумінням, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Обмін і повернення продукції належної якості

Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:

  • товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
  • товар не входить в перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Покупець має право обміняти товар належної якості на інше торгова пропозиція цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.

Обмін і повернення продукції неналежної якості

Якщо покупець виявив внутрішні недоліки товару після його придбання, то він може зажадати заміну у продавця. Заміна повинна бути здійснена протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 днів.

Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення проводиться шляхом повернення суми в розмірі вартості товару.

При отриманні товару на пошті, покупець зобов'язаний оглянути товар на наявність зовнішніх дефектів або пошкоджень. У разі знаходження таких, звернутися до менеджера пошти і скласти акт у присутності менеджера пошти. Після проходження даної процедури, продавець зобов'язаний обміняти даний товар на товар тієї ж марки.

Якщо при отриманні товару покупець не виявив зовнішніх дефектів на товар, прийняв товар без складання акту і покинув відділення пошти, з продавця знімається зобов'язання з повернення товару через зовнішніх дефектів або пошкоджень.

Повернення коштів

Термін повернення грошових коштів залежить від виду оплати, який спочатку вибрав покупець.

При готівковому розрахунку повернення грошових коштів здійснюється на касі не пізніше через 7 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.

Зарахування вартості товару на карту клієнта, якщо був використаний безготівковий розрахунок, відбувається протягом 7 днів після отримання вимоги від покупця.

При використанні електронних платіжних систем, повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 7 днів.