Гарантія
Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- з моменту передачі товару споживачеві;
- при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування по гарантії включає в себе:
- усунення недоліків товару;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару:
На всі товари, придбані в мережі магазинів "nett.com.ua", поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозумінням, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Обмін і повернення продукції належної якості
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
- товар не входить в перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на інше торгова пропозиція цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.
Обмін і повернення продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив внутрішні недоліки товару після його придбання, то він може зажадати заміну у продавця. Заміна повинна бути здійснена протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 днів.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення проводиться шляхом повернення суми в розмірі вартості товару.
При отриманні товару на пошті, покупець зобов'язаний оглянути товар на наявність зовнішніх дефектів або пошкоджень. У разі знаходження таких, звернутися до менеджера пошти і скласти акт у присутності менеджера пошти. Після проходження даної процедури, продавець зобов'язаний обміняти даний товар на товар тієї ж марки.
Якщо при отриманні товару покупець не виявив зовнішніх дефектів на товар, прийняв товар без складання акту і покинув відділення пошти, з продавця знімається зобов'язання з повернення товару через зовнішніх дефектів або пошкоджень.
Повернення коштів
Термін повернення грошових коштів залежить від виду оплати, який спочатку вибрав покупець.
При готівковому розрахунку повернення грошових коштів здійснюється на касі не пізніше через 7 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на карту клієнта, якщо був використаний безготівковий розрахунок, відбувається протягом 7 днів після отримання вимоги від покупця.
При використанні електронних платіжних систем, повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 7 днів.
Гарантійні умови для змішувачів
Надання продукції найвищої якості своїм клієнтам є основною складовою політики Nett. Тому ми надаємо споживачам добровільну трирічну гарантію виробника на наші продукти.
Умови та деталі ви знайдете в гарантійних умовах, представлених нижче.
Гарантія на змішувачі надається відповідно до умов надання добровільної гарантії Nett і чинним законодавством в Україні.
Умови надання гарантії на продукцію Nett
Дані гарантійні умови відносяться до продукції Nett, яка включає тільки оригінальні деталі та комплектуючі Nett.
Термін гарантії
Гарантійний термін на кухонні змішувачі становить від 1-3 роки з дня продажу.
Гарантійний термін обчислюється з дати придбання товару, за умови дотримання правил установки і експлуатації. Гарантійні зобов'язання виробника включають безкоштовне усунення дефектів виробництва або матеріалів протягом усього гарантійного періоду в сервісному центрі і покривають вартість запасних частин і робіт по заміні та / або ремонту.
Якщо за місцем проживання покупця немає авторизованого сервісного центру, то транспортні витрати по виїзду майстра не входять до гарантійні зобов'язання і оплачуються покупцем.
Поштові витрати з пересилання вироби не входять в гарантійні зобов'язання і оплачуються покупцем.
Питання доцільності заміни або ремонту несправних вузлів або всього виробу вирішує Сервісний центр. Замінені деталі переходять у власність Сервісного центру. Рішення про доцільність виїзду майстра Сервісного центру на місце установки вироби приймається Сервісним центром. Легкознімні частини або вироби (шланги, душові насадки і т.д.) ремонтуються в сервісній майстерні.
Гарантія дійсна для виробів, придбаних на території України.
Послуги, пов'язані з налагодженням і профілактичним обслуговуванням виробу не входять в гарантійні зобов'язання і виконуються сервісної службою за додаткову плату.
Гарантія не поширюється:
- на дефекти, що виникли в результаті некваліфікованого установки (підключення) вироби, його ремонту або переробки сторонніми особами, не уповноваженими для проведення таких робіт.
- на механічні пошкодження, сліди впливу хімічних і абразивних речовин, викликаних використанням агресивних миючих засобів та недотриманням інструкцій з обслуговування та догляду.
- на дефекти, спричинені природним зносом виробу і його складових частин (ущільнень, сальників, прокладок, декоративних накладок, аераторів, і ін.).
- на дефекти, спричинені корозією водопроводу, перепадами тиску / температури води у водопроводі, попаданням у виріб сторонніх предметів, освітою вапняного нальоту.
- на дефекти, що виникли в результаті використання виробу не за його прямим призначенням
Вимоги до установки і експлуатації
- Для коректної роботи змішувача / термостата:
- підключення гарячої води строго зліва
- допустима різниця в тиску гарячої та холодної води не більше 10%
- Температура гарячої води не більше 65 ° С
- Підключення до водопровідної мережі слід здійснювати через фільтри (не більше 100 мікрон), що виключають потрапляння механічних домішок (абразивних частинок) всередину вироби.
- Виробляти установку вироби за допомогою кваліфікованих фахівців і уповноважених організацій.
- При монтажі строго слідувати інструкції по установці.
- Забороняється застосування миючих засобів, що містять кислоту, луг, ацетон, хлорид амонію та абразиви.
Увага! До початку експлуатації кухонної мийки, перевірте її зовнішній вигляд, комплектацію та вивчіть документи, що додаються.
Перевірте правильність заповнення гарантійного талона: всі поля мають бути заповнені, завірені печаткою магазину та підписом продавця.
Технічні дані та характеристики
Мийки ТМ NETT виготовлені з високоміцної нержавіючої сталі марки AISI304 . Відрізняються гігієнічністю та
безпекою, оскільки поверхня не вбирає бруд, жир та різні барвники.
Кухонні мийки стійкі до механічних пошкоджень, мають високу жаростійкістю та корозійною стійкістю
Мийки з PVD-покриттям відрізняються підвищеною стійкістю до появи подряпин, гігроскопічні, легкі у догляді, завдяки радіусу заокруглення внутрішніх кутів R-10.
Рекомендації з експлуатації та догляду
a) Для повсякденного догляду рекомендується використовувати м'які губки та серветки, мильну воду та неабразивні очищувачі та витирати мийки насухо.
b) Для видалення вапняного нальоту слід використовувати засоби, призначені для чищення кухонних мийок із нержавіючої сталі. Застосовувати засіб для чищення слід згідно з інструкцією.
с) Не залишайте на тривалий час на поверхні мийки харчові продукти (лимонний) сік, сіль, оцет і т.д.) та мокрі предмети з металів, що піддаються корозії. Вони можуть призвести до появи плям на мийці.
d) Не використовуйте для догляду за мийкою жорсткі мочалки, металеві щітки та скребки, абразивні миючі засоби, у тому числі соду. Вони можуть призвести до появи глибоких подряпин та погіршення зовнішнього вигляду мийки.
e) Не зливайте в кухонну мийку фарбу, розчинники, кислоти, сольові розчини, клей, спирт, бензин тощо. Вони можуть пошкодити поверхню мийки та сантехніку.
f) Не використовуйте мийку як обробну дошку і не ставьте на її поверхню розпечені предмети.
Правила гарантійного обслуговування
Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності документів, що підтверджують придбання виробу.
Продавець гарантує, що виріб на момент покупки є повністю укомплектованим та відповідає стандартам якості.
Продавець забезпечує безкоштовну заміну виробу лише у разі виявлення дефектів виробничого характеру
Гарантія на корозійну стійкість виробу – 10 років від дня продажу.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
a) на дефекти, що виникли внаслідок некваліфікованої установки (підключення) вироби, його ремонту чи переробки.
b) на механічні пошкодження, несанкціоновані зміни конструкції, сліди впливу хімічних та абразивних речовин, агресивних миючих засобів або недотриманням рекомендацій з експлуатації та догляду;
c) на дефекти, спричинені природним зносом виробу та його складових частин (сифон, гнучкий шланг для підключення до каналізації, набір кріплень, клапан-сміттєзбірник, ущільнювач);
d) на дефекти, що виникли в результаті використання виробу не за його прямим призначенню;
e) на дефекти, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (пожежа, природна катастрофа і т.д.)
f ) за відсутності документів, що підтверджують придбання виробу (товарний або касовий чек, гарантійний талон з відміткою про продаж).
Порядок складання рекламацій
У разі виявлення дефекту рекомендується насамперед звертатися до магазину, де виріб було придбано. Для спрощення процедури складання рекламації необхідно повідомити артикул виробу та дату покупки